2011. április 13., szerda

Cseresznye - virág

Imádom a tavaszt. Az illatokat, a madárfüttyöt, a színeket, a napsütést, a virágszirmokat.
A gyümölcsfák próbálkoznak megmújulni, megmutatni új ruhájukat.
Egy csodás kis cseresznyefa állt modellt nekem, így született meg ez a nyaklánc és fülbevaló.
Én horgoltam! Erre azért vagyok büszke, mert még nagyon az elején járok ennek a technikának az elsajátításában, de szeretek kísérletezni. Drága jó nagymamám minden praktikára megtanított, sajnos a horgolás rejtelmeibe már nem volt időnk nagyon belemerülni. Remélem mosolyogva néz rám az angyalok közül, amikor figyeli kesze-kusza kezdeményeimet. És nem felejtem el megemlíteni Erzsi néni személyét sem, aki kellő képpen felborzolta a kíváncsiságom eme technika iránt.


Hamarosan mutatom a többi Cseresznye bütyköt! Fogadjátok szeretettel! Nézzétek meg a meskán is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése